PRINSESSOR & REBELLERI



Prinsessor.
Jag älskar prinsessor, det har jag också alltid gjort, som precis i inlägget
under detta.
Något jag gillar att blanda ihop är motsatser av
varandra. Då menar jag att blanda ihop när man klär sig.
Jag gör alltid det.
Det är npgot jag inte tänker på, men
har kommit på det i efterhand.
Jag vill jämna ut mina barnsliga personlighetsdrag
med något svart och svårt, medan barnsligheten leker
vidare och jag kanske har uppsatt hår med 10000 ton glitter.
Detta blir automatiskt ganska roligt att kolla på, tycker jag!

Dagens outfit talar om detta ganska tydligt,
då jag kombinerade tunga kedjor, nitar, kängor och
en fluffig lila klänning samt en krona;






Kommentarer
Postat av: Emma

äntligen har du skaffat blogg, har längtat efter det. Tycker att du är himla fantastisk bara så du vet

2012-01-04 @ 23:22:40
URL: http://whentears.blogg.se/
Postat av: FANNY BANAN :D

åh älskar din egna lilla stil som du har :D Den är as läcker!

2012-01-05 @ 01:23:45
URL: http://fannyisretarded.blogg.se/
Postat av: Anonym

jerina jutbring alltså!

2012-01-05 @ 21:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0