VITAMINER TAR SLUT



Hejsan hoppsan!
Har vart lite låg och inte mått så jättebra,
dörav så sjukt dåligt med uppdateringar. Men nu ska det bli
lite ändrig på det, hoppas jag.
Har kirrat näringstillskott och hoppas att jag slipper
vara helt slutkörd.

Igår var jag till sjukan och kollade upp lite saker.
Eftersom jag verkligen inte gillar sjukhus, så måste jag göra något
för att lindra min sjukhus-ångest (haha).
Det resulterade i en film om min morgon;





När jag piggnat till lite grann igår kväll så hade jag sån
jävla lust att testa på ett make-up jag legat och funderat på.
Sååå jag tvekade inte och gjorde det;










xoxo




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahaha

2012-01-10 @ 19:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0